Until The Moment When God Is Destroyed By The Extreme Exercise Of Beauty


Until The Moment When God Is Destroyed By The Extreme Exercise Of Beauty

Vera Mantero & Gosti (P) | koreografkinja: Vera Mantero


Until The Moment When God Is Destroyed By The Extreme Exercise Of Beauty

Umjetničko vodstvo: Vera Mantero

Ko-autori i izvođači: Antonija Livingstone, Brynjar Bandlien, Loup Abramovici, Marcela Levi, Pascal Quéneau & Vera Mantero

Za izvedbe u Zagrebu Antoniju Livingstone zamijenit će Andrea Stotter

vizualna instalacija i kostimi: Nadia Lauro

glazba uživo i oblikovanje zvuka: Boris Hauf

oblikovanje svjetla: Jean-Michel Le Lez

dramaturški suradnik: Bojana Bauer

kopordukcija: Centre Chorégraphique National de Tours, Centre Pompidou -
Les Spectacles Vivants / Festival D’Automne, Culturgest de Lisbonne, Le Quartz/Scčne Nationale de Brest, O Espaço do Tempo de Montemor-o-Novo

uz potporu: Fundaçăo Calouste Gulbenkian/Lisbon |O Rumo do Fumo is supported by the Portuguese Ministry of Culture / Arts Institute

predstava se izvodi na engleskom sa hrvatskim titlovima

Začudni naslov zapravo je stih iz pjesme portugalskog pjesnika Herberta HelderaAté que Deus é destruido pelo extremo exercicio da beleza’, a koji je za polazište svoje nove kreacije izabrala najvažnija suvremena portugalska koreografkinja i bivša članica Gulbenkian BalletaVera Mantero.

Vera Mantero, rođena 1966. u Lisabonu, vjerojatno je najvažnija suvremena portugalska koreografkinja. Ples je otkrila u ranom djetinjstvu i odlučila postati balerina, no uskoro je otkrila i ograničenja klasičnog plesa. Pet je godina bila članicom Ballet Gulbenkian, a tek je nakon boravka u New Yorku u potpunosti napustila klasični pristup plesu. Posljedično, proširila je vlastiti izričaj, te ga usmjerila ka kazalištu, povezujući ga s govorom i glazbom. Za Veru Mantero, plesni vokabular je jednostavno presiromašan da bi se njime moglo iskazati ona strana našeg unutarnjeg bića koja ne sadrži ugodne stvari. Umjesto izraza ‘plesna izvedba’ radije koristi tek ‘izvedba’ ili ‘spektakl’, a najveći dio njezinog višestruko nagrađivanog opusa ‘kreativnog očaja‘ čine njezine solo solo izvedbe.